Anasayfa » Etiket Arşivi: ankara anadolujet telefon

Etiket Arşivi: ankara anadolujet telefon

Pegasus Yurt Dışı Promosyonlu Uçuşlar

   Thy Uçak Bileti Telefon :  (0216) 606 0 650

Pegasus Uçak Bileti Telefon : (0216) 606 0 653

Anadolujet Uçak Bileti Telefon : (0216) 606 15 62

Atlas Global Uçak Bileti Telefon : (0216) 606 15 62

Sunexpress Uçak Bileti Telefon : (0216) 606 43 25

Pegasus Bilet Değişim Telefon : (0850) 303 96 94

DOLARLA FİYATLAMA BAŞLIYOR
 Pegasus Hava Yolları 1 Temmuz itibariyle Türkiye çıkışlı dış hat biletlerinin ücretlendirmesinde baz alınan para birimini euro yerine dolar olarak değiştirdi.

pegasus alo bilet hattı

pegasus alo bilet hattı

Dış hat bilet satışları şirketin yıllık toplam gelirinin yaklaşık yüzde 13’üne tekabül ediyor. Şirket bugüne kadar, Avrupa uçuşlarının bilet satışını euro, Rusya ve Ortadoğu uçuşlarını ise dolar bazında yapıyordu. İç hat satışları ise Türk Lirası ile gerçekleştiriliyordu. Dolayısıyla, şirketin gelirleri euro, dolar ve Türk Lirası’ndan oluşuyordu.

Bundan sonra Türk Hava Yolları, Anadolu Jet Hava Yolları, Pegasus Hava Yolları, Sunexpress Hava Yolları, Atlas Global Hava Yolları ve Bora Jet Hava Yolları yurtiçi satışlar Türk Lirası ile yurtdışı çıkışlı satışlar ise dolarla yapılacak. Sertaç Haybat, bu uygulamanın kur kaynaklı kayıpları azaltmayı sağlayacağını kaydediyor.

ORTA ASYA’NIN UÇUŞ ÜSSÜ OLACAK
Pegasus Hava Yolları, 2013 yılında Kırgızistan’da Air Manas adlı şirketin yüzde 49 hissesini satın almıştı. Adı Pegasus Asia olarak değiştirilen bu şirket, Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’ten hem iç hat uçuşlarını hem de yurtdışı uçuşlarını gerçekleştiriyor. İki uçağı bulunan Pegasus Asia, Kırgızistan’ı Türkiye üzerinden Avrupa’ya bağlıyor.

Pegasus Hava Yolları ile Bişkek’i, Avrupa, Ortadoğu, Rusya ve Uzakdoğu arasında önemli bir buluşma noktası pegasus promosyonlu uçak bileti hattıhaline getirerek, Orta Asya’nın uçuş üssü yapmayı hedeflediklerini dile getiren Sertaş Haybat, “Bu amaçla Bişkek’ten iç hat olarak Oş, dış hat olarak da Rusya’da Moskova, Yekateringburg ve Novasibirsk, Tacikistan’da Duşanbe ve Khudjant ve Hindistan’da Delhi uçuşlarımıza başladık. Ayrıca, sivil havacılıktan alınacak izinlere bağlı olarak Urumçi (Çin), Ekterinburg (Rusya) ve Taşkent uçuşu gerçekleştirmeyi planlıyoruz” diyor.

Kırgızistan’daki şirketlerinden memnun olan Pegasus, başka ülkelerde de bir şirket satın almayı planlıyor mu? Bu soruya Haybat, “Şu anda masada bir proje yok. Ama önümüze gelen fırsatları değerlendiririz” yanıtını veriyor.

Atlas Jet Antalya Bilet Hattı

Atlas Jet Antalya Bilet Hattı : (0242) 988 01 66

Pegasus İzmir Konak Şubesi : (0232) 988 10 17

Anadolu Jet İzmir Konak Şubesi : (0232) 988 12 98

SunExpress Ankara Aşti Şubesi : (0312) 988 14 52

Pegasus Bodrum Milas Bilet Hattı : (0252) 988 01 66

pegasus alo bilet hattı

pegasus alo bilet hattı

Türkiye’de bir “sıfırdan büyüme” öyküsü yazılacaksa bu öykülerden en önemlisi hiç kuşku yok ki, ETS Tur olarak iş hayatına başlayan Murat ve Mehmet Ersoy kardeşlerin (kendileri ikiz kardeş olurlar) öyküsü olacaktır.

ETS Tur’un kuruluşu 1991. Atlasjet’in kuruluşu 2001. Daha sonra Voyage Otelcilik ile ‘Maxx Royal’leri kurdular. 2012’de özel nedenlerle işlerini ayırdılar Atlasjet, Murat Ersoy’da, ETS Tur ise Mehmet Ersoy’da kaldı. Otel zincirlerini de bölüştüler. Pegasus uçak bileti sorgulama telefon numarası.Pegasus uçak bileti sorgulama telefon numarası.

2007’de talihsiz, hak etmedikleri bir uçak kazası yaşadılar. Bu süre zarfında kısmen Atlasjet’i rölantiye aldılar. Turizm tarafına yüklendiler. Büyümeye devam ettiler. Mahkeme bitti tamamen aklandılar. Şu anda hâlâ yatayda sabitlendiler ama yeniden uçuşa kalkmaya hazırlanıyor. Şimdilerde Atlasglobal olan Atlasjet’in 18 uçağı var. ankara ucuz uçak bileti satın alma telefon numaraları

Murat ve Mehmet Ersoy kardeşlerle 2004’ün sonlarında dönemin Genel Müdürü Tuncay Doğaner sayesinde tanıştım. O zaman kusura bakmasınlar “Diyarbakır karpuzlu” tam anlamıyla son derece “ucuz” reklamlar yapıyorlardı. Kategori araştırmaları yaptık, ona göre de yeni stratejik iletişim yolu çizdim. Avis’le reklam stratejileri kitabına giren “liderin takipçisi” stratejisini Atlasjet’e uyguladım. Tüm stratejiyi anlatmak için hem pilotlara hem de hosteslere “marka yönetimi” atölyeleri gerçekleştirdim. Müşteri İlişkileri Yönetimi dersleri verdim. Bu proje Türkiye’de şu an “Employee branding” denilen konseptin Türkiye’deki ilk uygulamasıdır. Pegasus havayolları indirimli uçak bileti satın alma telefon.

Sayıda ikinci Onur Air’di

Daha sonra reklam ajansı ile işin uygulaması gerçekleştirildi. Yaklaşık iki yıl çok ses getiren bir kampanya ile Atlasjet THY’nin arkasına çok güzel konumlandı ve ona göre de “fiyat-kalite” dengesini tutturdu. O yıllarda uçak sayısı açısından Onur Air, THY’nin arkasından ikinci havayolu idi ama IATA (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği) lisansına sahip olan Atlasjet idi. Bu nedenle strateji rakipleri tarafından özdenetime, reklam kuruluna şikâyet edildiyse de iptal edilemedi.

Murat Ersoy ve Mehmet Ersoy kardeşler kusura bakmasınlar her işlerinde “business” kısmında stratejiyi önemsedikleri kadar iletişimde strateji ve tutarlılığı önemsemiyorlar. Araştırmayı da odağa koymuyorlar. Sanırım bu yüzden de yapılan işteki “stratejik önemi” anlamadılar, “iletişim-konum” bağını görmezden geldiler. Mizah ve bel altı dozunu biraz artırarak sağlam stratejiyi “ucuzlatmaya” başladılar.

Tam o sırada o hak etmedikleri kaza oldu. Kriz iletişimi planı olmadığı için kısmen “kervan yolda düzüldü”. İletişim etkileri zamana yayıldı. Daha çok mahkeme süreçleri kontrol altına alındı ve çok şükür kazasız belasız mahkeme süreci sonuçlandı. Atlas global havayolları indirimli uçak bileti satın alma telefonu.

Kuşku yok ki artık havayolu kategorisi aynı kategori değil. Pegasus farklı yerde, Sunexpress ayrı yerde, Anadolujet ayrı yerde, THY ise tamamen global izlenimiyle kategori dışına çıkmak üzere. Son reklam filmindeki “Hayallerin üstündeki bir dünya” mottosundan ve Atlasjet’in adının Atlasglobal olarak değiştirilmesinden anladığımız kadarıyla THY’nin ardından fiyat açısından “ikinci havayolu” olma stratejisi hâlâ kafalarda korunuyor.

pegasus promosyonlu uçak bileti hattıFilm boşa dönüyor

Ama istenen pozisyona ne bu isimle ne bu filmle ulaşmak mümkün değil. Hele de İtalyan durum komedisi filmlerinden çıkmış gibi bir izlenim veren o kaptan pilotla hiç olmaz. (Son Pegasus filminde de esas oğlan Türk değil daha Brezilyalı gibi duruyor.

Niye böyle savruk cast seçimi yapılır anlamak mümkün değil.) Film hem çok uzun hem de bir şey anlatmıyor. Çok şey diyor ama bir şey demiyor. Nitekim film yayından kalktı aklınızda izi kaldı mı? Kalmadı, kalması da mümkün değil. Diğer yandan global demekle bir şey olsaydı; yıllardır kendine Türkiye’de “Dünya markası” diyen Beko dünya markası olarak algılanırdı.Benimki dostça öneriler. Lütfen strateji, süreklilik, PR, (itibar) ve araştırmaları önemseyin. Başarılı olduğunuz kesin daha başarılı olmanın önündeki tek engel ise sizsiniz.

Aşk markası olun izin versinler!

İnsanlar izinsiz SMS ve e-postalarla baygınlık geçirtilince her zaman olduğu gibi devlet kendini düzenleyemeyeni düzenledi! Geçmiş olsun! Niye böyle oldu çünkü doğrudan insanlara ulaşıp satışa dönüştürme oranı yani (conversion rate) yüksekti. Kim kitle iletişiminin yüksek maliyetine katlanmak ister, değil mi?

Mayıstan sonra hiç kimseye ticari amaçlı e-posta ve SMS gönderilemeyecek. Dün bana bir yerden “İzin verir misiniz” diye bir e-posta geldi. Ankara’dan bir yerden arandım ve “1’e basın sizi artık bilgilendirelim” tuzağı kuruldu.

Şu anda bunların hepsi suç. Eğer müşterilerinizin sizin kampanyalarınız hakkında bilgileri gönüllü almalarını istiyorsanız; önce gazetede, televizyon ve diğer mecralarda reklam yaparak ‘onların aşk markası olacaksınız’ ve kendinizi aratacaksınız! Yok öyle artık hem 25 kuruş hem şoför yanı! Pegasus izmir merkez şubesi telefon numaraları.

Hopi’den umut kesilmez!

Cem Boyner yine ticari zekasını konuşturuyor. Boş bir alan gördü oradan “geliştirip satılacak” bir marka yaratmaya çalışıyor.

İki gün önce derste öğrencilere (52 öğrenci vardı) “Hopi nedir” diye sordum. Kafaları karışık. Sadece Boyner’e özgü bir uygulama olduğunu düşünenler fazlaydı. Ve sadece bir kız öğrenci Hopi’yi cep telefonuna indirmişti. Geriye kaldı 999.999…

Açıkçası Hopi’ciler reklam kampanyalarının ne kadar başarılı olduğunu biliyorlardır. Benim tahminim “indirmede” en fazla %15’e ulaşmışlardır diye düşünüyorum. Eğer öyleyse de orta karar başarı. 150.000 bin kişi bile aplikasyonu indirmiş olsa bu rakam Boyner’den başka üyeleri de iş modeline dahil etmeyi, tetiklemeyi sağlayabilir diye düşünüyorum. Zaten kampanyanın asıl hedefi başka perakendecileri sisteme dahil etmek ve onlarda paracık ve daha sonraki promosyon uygulamalarını tetiklemek.. Sunexpress havayolları uçak bileti satın alma şube ve adres bilgileri.

Boyner bir tür promosyonun “yemek sepeti” olmak istiyor anlayacağınız. Önce reklam kampanyasını eleştireyim. Farkındalık tamam, Tolga Çevik’le beğenilirlik tamam, büyüklük duygusu tamam. Alışkanlıkları kıracak bilgilendirme kısmı eksik ve Boyner vurgusu fazla.

İş modeli çalışır mı peki? Ortada Boyner’in adı olunca bir “Türk işadamı” kıskançlığı, “neden ben değil” duygusu olacaktır ama tüketici de bir şeyi ihtiyaç görür, yani aplikasyonu viral etkiye girerse herkes Hopi’ci olur; o da bir başka. Enformasyon işleme ve yeniliklerin yayılması kuramlarına dikkat edilirse Hopi’den umut kesilmez…

Devamını Oku »