Anasayfa » Pegasus Uçak Bileti » Pegasus Müşteri Hizmetleri

Pegasus Müşteri Hizmetleri

Pegasus Bilet Hattı : (0850) 302 54 93

Pegasus İletişim Hattı : (0850) 840 48 31

Pegasus Bilet Erteleme : (0850) 840 48 05

pegasus bilet hattı

pegasus bilet hattı

PEGASUS ÇAĞRI MERKEZİ

Pegasus hava yolumuz her bütçeye uygun paketleriyle ulaşımı sizler için daha kolay hale getirmeye ve size zaman kazandırmaya önem vermektedir. Hizmetlerimiz sadece kabin görevlilerinin uçuş sırasındaki yardımları ya da acentelerimizde bilet satın almanızla sınırlı değildir.

Pegasus Çağrı Merkezi (0850) 302 54 93 numaralı çağrı merkezimizdeki müşteri temsilcilerimizin yolculuk öncesi ve sonrasına dair sorularınıza yanıt vermeleriyle de misafirlerimize kusursuz bir havayolu hizmeti sunmaya çaba göstermekteyiz. Pegasus İletişim (0850) 302 54 93 numarası üzerinden hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi alabileceğiniz gibi öneri ve şikayetlerinizi de firmamızla paylaşabilir; daha kaliteli hizmet sunabilmemiz adına görüşlerinizi paylaşarak yardımcı olabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Aracılığıyla Nasıl Bilet Satın Alınır ?

Pegasus Müşteri Hizmetleri dünya’nın neresinde olursanız olun 7 / 24 çağrı merkezimiz aracılığıyla seyahatleriniz ile ilgili tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz üstelik (0850) 302 54 93 numaralı hattımız tamamen ücretsizdir. İşlemsel sebeplerden ötürü yaşanan sefer iptalleri ve sefer saat değişiklikleri için peagsus çağrı merkezimizi arayarak rezervasyon değişikliği ya da iptal / iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlemsel sebepler dışında yaşadığınız aksiliklerden dolayı biletlerinizi iptal etme olanağı firmamız tarafından misafirlerimize sunulmuş bir diğer ayrıcalıktır.

Firmamız yurt dışı seyahatleriniz için de sizlere güvenceli yolculuklar temin etmektedir. Operasyonel işlemler nedeniyle yurt dışı uçuşları iptal edildiği takdirde firmamız yolcularımızın zararını tazmin etmektedir. Firmamız yolcu haklarına verdiği önemi her fırsatta misafirlerimize yansıtmaktadır.

Uçuş İptali Durumunda Yolcu Hakları

Avrupa Birliği Çıkışlı Yolcularda

Uçuş iptali durumunda misafirimizin uygun göreceği bir başka tarihte yer olması kaydıyla seyahat imkanı sunulur. Bekleme esnasında yiyecek ve içecek servisi, zorunlu durumlarda otelde konaklama imkanı; telefon görüşmesi yapma, faks ve e-mail gönderebilme olanağı da misafirlerimize ücretsiz olarak sunulacak hizmetlerdir. Bu hizmetler havayolumuz aracılığıyla Avrupa Birliği ülkelerinden çıkış yapan yolcular için geçerlidir.

Denied Boarding veya iptal durumlarıyla karşılaşan yolcularımıza değişen şartlara göre tazminat ödenir. Şöyle ki;

  1. – Uçuş uzunluğu 1500 km’yi geçmeyen seyahatlerde EUR 250,
  2. – Uçuş uzunluğu 1500 – 3500 km arasındaki seyahatlerde EUR 400 ,
  3. -Uçuş uzunluğu 3500 km’den uzun seyahatlerde EUR 600.

Uçuştan 14 ile 7 gün öncesine kadar yapılan uçuş iptali bildirimi durumlarında misafirlerimizin tazminat hakkı bulunmamaktadır.

Firmamız misafirlerine tazminat hakkının yanında; iptal, danied boarding ve gecikme süresi beş saati aşan durumlarda geri ödeme de yapmaktadır. Eğer uçuş kısmen gerçekleşmişse misafirimizin isteğine bağlı olarak seyahatin başlangıç noktasına mümkün olan en kısa zamanda geri dönüş imkanı sunulur.

Türkiye Çıkışlı Uçuşlarda

Uçuşlarımızın iptal edildiği durumlarda misafirlerimize bilet ücreti geri ödenir ya da talebi doğrultusunda güzergahı değiştirilebilir. Uçuş kısmen gerçekleştiyse başlangıç noktasına dönüşü ücretsiz bir şekilde firmamızca sağlanır.

Bekleme süresince misafirlerimize bekleme sürelerine göre değişkenlik gösteren yiyecek, içecek, konaklama, telefon görüşmesi gibi hizmetler ücretsiz olarak verilir. Misafirlerimizin planlanan uçuşlarının süreleri km ye göre belirlenen özel sınır ve saatlerde aşıldığında tazminat hakları da doğmaktadır.

Pegasus Müşteri Hizmetleri
3 (60%) 1 vote

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*