Uçak Bileti Ankara Telefon Numarası (0216) 456 97 11
İngiliz gazetesi The Guardian’ın haberine göre, Uçak Bileti uçak bileti kişi başı tek istikamet (20 kilogram bagaj ve işlem fiyatı dahil) 63.19 euro’luk (171.821 TL) fiyatla karşılaştırma listesinin başında bulundu.
İkinci sırada Anadolujet Alo Bilet Hattı, tek yöne vasati 75.74 euro fiyatla uçuruyor. Listenin üçüncü esnasında bulunan BlueAir ise tek yönde 82.45 euro’luk bilet ücretine sahip.
WhichAirline, bu listeye Ekim/Kasım 2013 tarihindeki Avrupa uçuşlarındaki 300 bin ücret arasından hesaplamayla ulaştı. Ryanair ise ortalama 83.45 euro fiyatla dördüncülüğe ucuz uçak bileti düştü. EasyJet ise listede ortalama 89.97 euro’luk fiyatla beşinci sırada bulundu. Listede en pahalı ise 206.76 euro’luk fiyatla Onur Air oldu.
Bilet alırken dikkat
Raporda şu bilgilere yer verildi: “Düşük fiyatlı havayolları çeşitli fiyatlardan para kazanıyorlar online uçak bileti. Onların bu konudaki yaratıcılığı sınırsız görünüyor. Sözgelimi, Ryanair’den bilet alacaksanız rezervasyonun her mertebesinde çok dikkatli olun. Ryanair, yolcu sigortası gibi kimi fiyatları çok akıllı şekilde gizliyor. 15 kilogram diyerek beş kilo daha fazla bagaj getirirseniz 100 Euro’ya mal oluyor.”
Uçak Bileti ankara şubesi olarak aradığımda çağrı merkezi çıkıyor ve müsait olan bir şubeye direk bağlıyor. Bu özellik iyimidir kötümüdür bilmem ama benim için son derece iyi oldu.
Hele ki, yaklaşık yarım saatini bu iş için ayırmış birine ilaç gibi geldi. Çok basit bir soru sormak için yarım saat aramadığım numara kalmadı.
Allah’tan arkadaşlar son derece kibar ve ilgililer de soruma hemen cevap vererek problemimi çözdüler.
Gerçi karşılama mesajında bilet hattına hoşgeldiniz diyor ama olsun. Sanırım özel bir şirket kendileri.
Uçak Bileti ‘a ulaşmak bu kadar zor olmaması gerekiyor aslında arkadaşlar, uçak içinde evcil hayvan taşıyabilmek için bir kafes ölçüsü soracağım, yarım saat uğraşmak zorunda kalıyorum.
Ücretli çağrı merkezlerini de arayamıyoruz, 10 dakika hatta bekletiliyorum zaten. Bir soru sormak için 15 tl ödemek nedir yani..
Ayten hanım kesinlikle size bu konuda katılıyorum. Hemen hemen bütün havayolu firmalarında bir iletişim sıkıntısı var.
Ve bu sıkıntı senelerdir bir türlü düzelemedi gitti. En ufak bir pürüzde en az yarım saat bir saat telefonla numara numara denemek durumunda kalıyoruz.
Hele ki dediğiniz havayolu firmasında dakikası 1.5 tl ve en az 10 dakika hatta bekletiyorki sorununu anlatabilesin. Bu da en ufak bir soru için bile bize 15 tl’ye maal oluyor. Neden ben bir soru için 15 tl ödeyeyim ki.
Uçak biletimiz 5-10 tl fazla verip bu şekilde acente çağrı merkezlerini arayarak kestiriyorum, en azından sorun çıktığında karşımda bir muhattap buluyorum. Öteki türlü de biletim de yanıyor sorunum da çözülmüyor.